lauantai 26. tammikuuta 2013

Tänään se alkaa

Meidän Helmi-vauva kun vielä öisin syö tissiä, alkuyön oikein roikkuu siinä :D Ei siinä muuten mitään, mutta mun alkaa oleen selkä melko "sökö", kun pitää olla niin huonoissa asennoissa. Ja kyllähän mulle alkaa jo ne paremmat yötkin kelvata! Päivisin vielä saa hörppiä multa maidot, mutta toivoisin, että kohta alettaisiin sitäkin vähentämään. Mutta ei siis tosiaankaan tän asian kanssa kiirusta, kunhan nyt nuo yöt oltais ilman. Eihän nämä meidän yöt mitään maailman huonoimpia ole, vois olla paljon paljon huonompiakin, mutta kokeillaan nyt!

Mä siis nukun ainakin nyt tämän yön sohvalla, isi-mies saa yöllä tuuditella Helmin uudestaan uneen.
Mä tiedän, että tämä tulee olemaan vaikeeta, sillä tissi on neitille niin kovin tärkee. Ja mä tiedän, että ens yönä mä oon antamassa periksi monta kertaa!! Mihinkään kauhean huutotouhuun ei lähdetä, eli siis jos itku oikein kovaksi yltyy ja kestää pitkään, niin kyllä on periksi annettava... Itkua siis varmasti tulee ens yönä kuulumaan, mutta minkä verran ja kuinka kovalla volumella, ni se jääpi nähtäväksi!

Nyt kaikki peukut pystyyn ja toivomaan meille hyviä unia :)

(On tämä kyllä "vähän" haikeetakin :p <3 )

4 kommenttia:

Venla kirjoitti...

Tsemppiä yösyöttöjen vähentämisen kanssa! Meillä kanssa tehtiin, niin että mies "tassutteli" pikkuisen uudelleen uneen ja mä nukin toisessa huoneessa alkuun, silloin kun alettiin lopetteleen yösyöttöjä. Esikoisen kanssa meni helpommin, mutta kuopus olikin sitkeämpi tapaus. :)

Suvi kirjoitti...

Kiitos vain.. :D mähän se sitten luovutin :D voi että oli neiti onnellinen, kun huomas, että äiti tuli viereen :) ja olin mäkin, mulla oli kauhee ikävä vaavia, puol kolmen mais menin sänkyyn ja neiti sai syödä.. Menihän tuo viime yö paljon paremmin, kuin parin viime viikon yöt, nyt ei siis roikutti tissillä, vaan kun oltiin syöty, niin jatkettiin unia! Ja koko yön aikana se söi kaksi kertaa, jotka on kyllä ihan tapa vain, mutta olkoot ny sitten vielä muutaman kuukauden :D

Meijän keskimmäistä lasta mietin 11,5kk, n.10kk ikäisenä lopetettiin yösyönnit ja silloin meni kyllä helposti, että josko nytkin sitten :)

S kirjoitti...

Tsemppiä ♥ Ihania postauksia sulla ollu; niin kaunis koti ja söpöt lapset, ihania keltasia juttuja ja söpösiä pöllöjä ja ja kaikkea! :)

Suvi kirjoitti...

Kiitos S :) ♥