keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Pari nopeasti kulunutta päivää..


Eilen lähettiin käymään mun siskon ja hänen tyttönsä, sekä mun tyttöjen kanssa meidän isovanhempien luona käymään, kun mun poika oli kerhossa. Voi sitä riemua, kun isi kerkeää pojun hakea kerhosta kotiin ♥

Ja kun meillä meni niin myöhälle, ni pitihän sitä syömässäkin käydä :p 

Tänään sitten taas vain ollaankin oltu, 
kotona vaan on niin mukava olla!!



Herkuteltiin läjällä hedelmiä, mmm.. :p 
Siilikin maltettiin syödä ;)


Ja sainpa leikattua ja ommeltua yhen kapankin keittiöön.
Nyt on sitä keltaista ;)



Ihana pikku-apurikin heräsi juuri sopivasti vaunupäikyiltään,
enhän mä olisi muuten selvinnyt ;D 

Tein myös tilaamastani tapetin palasta pari taulua.




Mutta, miltäs nää verhot näyttää? 
ja huom. elämäni toiset verhot jokka oon tehny :D
enkä oo edes vielä silittänytkään, kun piti heti kokeilla!!


..Vielä, kun saisin joskus tehtyä sen maton, niin saataisiin vähän muutakin keltaista joukkoon ;)

Mutta nyt mä meinaan mennä saunaan, otan ison pullollisen kylmää vettä mukaan ja saunon oikein olan takaa ;)

Mukavaa keskiviikkoa!!!


7 kommenttia:

Carita kirjoitti...

kivasti tuo kyllä kontrastia tuo keltainen tummaan keittiöön. sopii oikein hyvin. vielä sellanen virkattu pylree matto keltasena tietenkin niin avot..

Suvi kirjoitti...

Niin tuo :) mulla olisi tuolla kyllä keskeneräinen virkattu pyöreä keltainen matto, mutta oon saanut uuden idean :D ..haen paperinarua ja teen siis kangaspuilla käytävämaton, väreinä toimisi valkoinen, musta, harmaa ja keltainen :)

Hieman siis tätä tyyliä;
http://www.finnishdesignshop.fi/sisustus-matot-avenue-matto-kittikeltainen-p-5553.html

Aah, niin ihana (ja kauheen kallis) matto!!!!!!

SatuKoo kirjoitti...

Ihana toi Marimekon Ananaskangas, eiks ookin Ananasta? :D
Itse olen tänään menossa sisustuskaupoille, saa nähdä mitä löytyy. Ja muistan aina lapsuudestani kuinka oli ihanaa joskus mennä isän kanssa töihin. Isäni oli veturinkuljettaja ja olipa mukava olla veturissa mukana.

Mutta jos lipaat itsellesi, että matto kestää useamman vuoden niin voihan sellaisen ostaa ;)

Suvi kirjoitti...

Ss on Vallilan mandariini, mulla on ollut tuossa myös Marimekon ananas pinkkinä :)

En kyllä koskaan raaskisi mattoon laittaa monia satoja.. Hui! :D ..vaikka ovathan ne pitkäkestoisia, mutta tykkään, että saa vaihdella. Mutta jospa teen itse, olisi sillä sitten myös enemmän tunne-arvoakin ;)

Mukavaa päivää ja teehän hyviä löytöjä ;)

Irina - White & Fresh kirjoitti...

Mieletön verho, aivan niin upea kuin voi keltainen väri olla. :)

Suvi kirjoitti...

kiitos Irina! :)

Keltainen taitaa olla mun uus lempiväri :D

Irina - White & Fresh kirjoitti...

Hyvä valinta uudeksi lemppariväriksi!