torstai 10. tammikuuta 2013

Keltaista ulkoilua ja keltaisia tilauksia


Eilinen päivä vietettiin vain kotosalla.
Ulkoiltiin, kolailtiin pihaa ja käytiin kävelyllä, ihan siinä toivos oltiin, että saatais tehdä lumiukko, mutta ei, ei ollut enää märkää lunta :( 
Onneksi se KELTAINEN pallo paistoi niin ihanasti!!



Ihan vähän vain meni likalla hermo, kun vaunut ei kulkenu lumessa kunnolla :D

Meidän Onni-kissakin se tuli kävelylle :)




Kuuma kaakao on aina ihan pakollinen ulkoilun jälkeen ♥







HOME SWEET HOME





Mutta entäs ne mun tilaukset?! :D
H&M:ltä jäi siis käteen kaksi tyynyn päällistä, kaksi vauvan torkkupeittoa
toinen ystävän tulevalle vauvalle, ihana helistin tämä myös vauvalle, ja saippuapumppupullo!

NetAnttilasta tilasin lasten huoneeseen kirjoja varten tauluhyllyjä ja päätinpä, että keittiöön tulee Vallilan Mandariini kapat, ostin siis yhden sivuverhon, josta itse teen kaksi kappaa :)

Ja siis mulla on tullut ihan kauhee himo keltaiseen, ah, niin ihanan raikas väri!!!

Keittiöön kun tarvitsisi uuden maton, mutta oon nyt tuumaillut, että jos sen tekisin itse, siihenkin sitä ihanaa keltaista tulisi ;)

Ja lopuksi vielä;
Meidän vauva tänään 7kk

RAKAS

Ainiin ja vielä mainitsemisen arvoinen juttu;
Meidän Aada
kohta 3v. jäi tänään ensimmäistä kertaa mummulaan yökylään :) 
on kyllä ollut muutamia kertoja mun siskoilla yökyläs!

Mummu juuri laittoi viestiä, että Aada oli nukahtanut puol kymmenen hänen syliin
Mun pieni tyttö!! 



Oikein mukavaa torstai-iltaa!!
Huomenna onkin jo taas perjantai ;)

4 kommenttia:

jenny kirjoitti...

Mä oon myös rakstunu keltaseen, mutta en tiedä miten saisin sitä tänne kotiin. tai että sopiiko tummanharmaan sohvan kanssa keltanen yhtään. :D

Suvi kirjoitti...

Sopii sopii!!! :)

SatuKoo kirjoitti...

Keltainen ja kevät aurinko ovat kyllä piristävä väriyhdistelmä ja sopii hyvin kevään odotukseen :) Itse pukeudun usein mustaan mutta ostinpa viime kesänä keltaisne Peak Performancen hupparin, ja oon tykännyt.

Suvi kirjoitti...

Niin on :) tulee heti niin valoisa! :)