maanantai 14. tammikuuta 2013

Eteisestä makuuhuoneeseen






mitä mä keksin tuohon sähkökaapin päälle? vinkkejä?






tuohon lipaston päälle voisin haluta peilin! tikkaille pitäis keksiä jokin muu paikka!!



ai miten niin en silitä lakanoita? ;)

tälle seinällekkin voisi jotain keksiä, mutta mitä?





ihana isi-mies toi tämän mulle n.6vuotta sitten, kun teki reissuhommia, sopeva :D


Hohhoi, tulipas väsähdys!
Lapset meni pihalla juoksenteleen ja Helmi vaunupäikyille :)
Mä voisin vaikka siirtyä sängylle katteleen töllöä!
..Ei ne pikkupäikyt mullekkaan pahitteeksi olisi ;)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi :)
Onks teil hääkuvaa makkarissa? Tohon pinnasängyn yläpuolelle sopis hyvin. Tai sit joku kollaasi tai pari kuvaa vierekkäin siihen lipaston päälle.

Mahtuisko vessaan tms noi tikkaat? Mistä materiaalista ne muuten on?

Pistä joku väriläiskä makkariin. :)

-Mirjami :)

Suvi kirjoitti...

Moikka :)
Hääkuva on kehystettänä ja sille on paikka takan päällä! Mutta onhan mulla pari muutakin hääkuvaa kehyksis, että jos laittaisi tauluhyllyjä ?! ..ja niistä lasten enkelikuvista oon tehny suurennokset, nekin pitäisi jonnekin saada :D

Vessaan ei tikkaat mahdu, sinne olisin ne ilomielin voinut laittaakkin, ne on puuta.

Niin ja keltaisia tyynyjä on makkariin tulos, mulla kun tämä keltainen kausi nyt on :D

Kiva ku kirjottelit :) <3